zaterdag 22 december 2007

Winters en ongelukken

Hoi leu,
Ja nu is het winter en heb je kans op mooie tafreeltjes sneeuw of ijs op de bomen en strak blauwe luchten.
Nu en die gelegenheid deed zich vandaag voor en hebben we echte mooie foto`s kunnen maken.
Gisteravond waren wij op bezoek bij vrienden van ons en daar hadden we onze auto voor de deur geparkeerd.
En toen we daar weg reden zijn we direkt naar huis gegaan, en onze auto naast het huis op ons erf geparkeerd.
Vanmorgen toen het licht was wilde ik de hond uitlaten en toen ik buiten kwam zag ik dat er een auto tegen onze auto was aangereden gisteravond.
Er zaten grote krassen en deuken in mijn bumper,linker voorspatbord en de linker voordeur.
Een aanzienlijke schade en geen naam van de dader bekent.
Ik moet aanstaande maandag naar de garage en naar de politie, ook heb ik een onderzoekje ingesteld bij de vermoedelijke plaats van delict.
Maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Maar voor de gene die het gedaan heeft u wordt bedankt ik hoop dat uw auto zo snel mogelijk een bonk roest mag worden.
Dit zijn geen manieren het is erg laf om anderen met de gevolgen te laten zitten.
Maar goed ik zal het laten fiksen en we zien wel weer.
Ik heb nog wat foto´s van vandaag toegevoegd.
Leu geniet er van en goot goan
groetjes Bennie






Geen opmerkingen: