zaterdag 8 december 2007

sinterklaas is weg en kerstman komt

Hoi leu .
Ja en weg is ie weer de Sint.
En de kerstman zit al weer in zijn arreslee richting Nederland.
En ook de natuur schijnt het te begrijpen want de temperaturen gaan de komende week omlaag.
Zouden we dan een witte kerst krijgen?
ik denk het niet maar ik hoop dat ik het mis heb.
Maar goed In Hengelo zijn ze alweer aardig in de kerststemming er is een ijsbaan op het marktplein en een grote kerstboom staat er ook en ook heel veel lampjes hangen aan het telgen flat.
Echt een zeer fraai gezicht.
Ik heb er wat foto´s van gemaakt kijk niet te veel naar de kwaliteit want die is soms slecht maar het gaat om het idee niet waar?
Maar ik denk dat ik in de komende tijd nog wel een paar foto´s zal gaan maken van de kerstsfeer.
Ook heb ik vandaag weer een primeur gehad!
Ik heb vandaag na ruim 20 jaar weer eens een echt flesje Hengelo´s bier gehad en daar ben ik echt trots op .
Op dat flesje Hengelo´s bier, ik ben blij dat de brouwers weer een Hengelo`s bier brouwen en je de flesjes weer bij de slijter kan halen.
En Echt het smaakte echt lekker ik hoop dat ze het weer in Hengelo zelf gaan brouwen.
Goed leu goot goan en haal oe wat lekkers int hoes veur de feestdagen.
groetjes Bennie












Geen opmerkingen: