donderdag 17 januari 2008

Solliciteren

Hoi leu,
Ja vandaag moet ik even voor een solicitatie gesprek naar randstad in Almelo.
Voor een bedrijf waar ik graag zou gaan willen werken.
Ik ben al een beetje nerveus want het komt ten slotte toch ook niet elke dag voor zo´n gesprek.
de laatste oficiele was voor 28 jaar geleden dus al een hele tijd geleden.
Dus nou maar zien wat ik er nog van kan gaan maken.
Gisteren kreeg ik een telefoontje van iemand die ik niet had verwacht, en ik was er wel blij mee.
Die maakte zich zorgen om ons en ik vond het geweldig fijn nog maals bedankt voor je telefoontje en we zien elkaar nog wel.
De auto is weer klaar en ik heb hem alweer in gebruik .
Hij ziet er weer uit als nieuw.
Ok leu ik moet goan .
Ik zol zeg´n goot goan en de groetjes
Bennie

Geen opmerkingen: